Well oh well

Om jag trodde att veckan varit jobbig
tidigare, insåg jag igår att det bara
var en bråkdel av vad som skulle komma.
Dagen blev ett rent helvete,
fel människor på fel platser,
vid fel tillfällen.

Men det är sånt man får ta
när man umgås med sin pojke
och sina polare på ställen
man egentligen inte borde vara på.

Hur som helst,
det är en ny dag idag. En dag som
förhoppningsvis blir lite bättre.
Vaknat hemma hos Benny,
mysigt som vanligt,
och ska alldeles strax lätta hem till
farsan. Sitta där hemma ett par timmar
och snacka skit, kanske spela lite
kort, och någon gång under senare
eftermiddagen kommer morsan och
plockar upp mig för att dra hem
till en vän till familjen,
där det blir en mysig middag.
Fan vad länge sen jag träffade dem,
Sussi och Ronny. Trevligt folk
som vi dessvärre inte har tid att
träffa allt för ofta :/
Men ikväll får vi träffa dem,
vilket jag ser fram emot :)

Sen måste jag ju bara få vara lite glad
och påtala att det idag är exakt en månad
sen jag och älsklingen blev till sammans <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Vill du att jag ska minnas dig?

E-post: (kommer inte att visas för andra)

Bloggadress eller annan hemsida:

Och så var det ju det där med vad du ville säga :)

Trackback
RSS 2.0