Värsta dagen på länge.

Värsta dagen på länge har precis passerat.
Måndag, 15/11 2010. Fuck that day!
Mitt hjärta står i brand. Jag älskar dig så innerligt!
Mitt brinnande hjärta vilar i din hand. I den andra handen
bär du en hink fylld till brädden med vatten.
Du har alla medel du behöver
för att döda mitt hjärta.
Vilken väg ska du ta?
Låta mitt hjärta brinna,
låta min själ leva,
eller låta allt dö ut.
Tankarna vägrade släppa taget
om mig, och gråten lika så.
Under en luddig luva rinner tårarna.
På tåget låter jag dem söva mig.
Paniken griper tag om mig i natten
och sömnen är long gone.

Men du valde ändå
att låta mitt hjärta brinna vidare.
Du valde att inte släcka branden än.
Och jag hoppas att du väljer att
aldrig göra det.
För vi vet båda två -
jag älskar dig.

Och jag kommer aldrig glömma tacksamheten
över att du valde att stanna. <3


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Vill du att jag ska minnas dig?

E-post: (kommer inte att visas för andra)

Bloggadress eller annan hemsida:

Och så var det ju det där med vad du ville säga :)

Trackback
RSS 2.0