Torsdag 18/11

Bortsett från att jag försovit mig
och att jag verkligen inte är taggad
på att dra till skolan idag,
så är det ändå okej med mig.
Fått prata lite med Benny senaste
dagarna, tack och lov. Saknar honom
så det gör ont, och vad jag gjort utan
någon som helst kontakt med honom
vet jag inte...

Men ikväll ska jag till och med få träffa
honom. Ser fram emot det :)
Innan det ska jag få träffa Madde också :)
Finare vänner än henne och Ninni
får man leta ihäl sig efter, och antagligen
utan resultat :o

Well well..Det blir nog en okej dag
i alla fall ur känslosynpunkt,
sen det där med skolan, det behöver vi
kanske inte gå in för djupt på.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Vill du att jag ska minnas dig?

E-post: (kommer inte att visas för andra)

Bloggadress eller annan hemsida:

Och så var det ju det där med vad du ville säga :)

Trackback
RSS 2.0