Tisdag 22/11 - 2010

Oj oj oj!
Dagarna utan inlägg blev visst många.
Vet inte ens vad jag ska skylla på...
Kanske att jag varit hemma hos älsklingen
ett par dagar, och att jag inte orkar ägna tid
åt dator när jag är där...

Hur som helst.. Vardagen rullar på,
om än på en lite knögglig väg där det
skumpar lite och man inte riktigt vet när
man studsar ner i diket.

Skrev i alla fall prov på hygienen igår,
vilket jag tror gick okej. Nu väntar jag bara på
självaste resultatet.

Idag gjorde jag dessutom en galet
god älgryta.



Såg ut lite i stil med denna, lite ljusare i såsen tackvare grädden jag spilde i
och potatisen var mosad. Men annars ganska lik. Och utsökt. Moowha!

Well well. Det finns andra smaskiga (oh, låååg. såg ni ordvitsen?) nyheter att få.
Men de kommer en annan dag.

Ta hand om er tills vidare.
Puss o kram <3


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Vill du att jag ska minnas dig?

E-post: (kommer inte att visas för andra)

Bloggadress eller annan hemsida:

Och så var det ju det där med vad du ville säga :)

Trackback
RSS 2.0