Seeeg

Sitter i skolan, men det enda jag kan tänka på är att jag vill hem.
Hem och mysa med älsklingen framför ssx eller någon bra film.
Borde egentligen plugga, men det kan nog vänta någon dag till..
Har ändå hela dagen på mig imorgon egentligen.
Ikväll vill jag bara ta vara på att han är hos mig.
Låta tankarna fly och bara vara här i nuet.
Men först måste jag avklara flera timmar i skolan och 1½ timme på möte.
Orkar inte!!

Well.. Måste dra och byta om till nästa lektion,
få i mig lite lunch och försöka fokusera nere i köket..

Får se om jag får tid att skriva med ikväll..
Puss<3


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Vill du att jag ska minnas dig?

E-post: (kommer inte att visas för andra)

Bloggadress eller annan hemsida:

Och så var det ju det där med vad du ville säga :)

Trackback
RSS 2.0