Plötsligt händer det

Satt precis ute och jobbade med mitt hotellprojekt, kände hur
det flöt, när jag slapp ha folket runt mig.
Kände tanken komma springandes, jag ville hem, eller iaf iväg,
och jobba på egen hand. Övervägde ärligt att skita i att det var
lektion, och bara dra.

Då kommer det, nyheten som satt precis där den skulle.
Linda, vår hotellärare, är inte i skolan, så det är bara att dra hem.
Kunde det blivit bättre? Nej!
Så nu bär det snart av hemmåt. Fram med papper och penna.
Låta orden skriva sig själva, och sen när Madde kommer, så
har jag förhoppningsvis fått något vettigt gjort, den torsdagen
som jag trodde skulle bli helt värdelös fram tills typ 5 i eftermiddag.

Plötsligt händer det, plötsligt vänder det.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Vill du att jag ska minnas dig?

E-post: (kommer inte att visas för andra)

Bloggadress eller annan hemsida:

Och så var det ju det där med vad du ville säga :)

Trackback
RSS 2.0