Onsdagmorgon.

Vaknade med älsklingen bredvid mig imorse (på våran 3veckorsdag), lika mys som alltid.
Känns bara lite konstigt att jag inte kommer göra det imorgon :o
Kommer sakna pajasen grovt asså.. meeen, det är inte alla dagar
man kan ses..

Hur som helst, fick lite sovmorgon, eftersom vi blev utkastade av
utbytesstudenterna från köket, och fick ha en random teorilektion ist.
Var faktiskt en helt okej morgon. Och tro det eller ej, men SLtrafiken
funkade fan, trots snön
:O

Nej, nu måste jag ner och käka innan min mage dödar mig helt.
Är patetiskt jävla hungrig :o

(Fan, blir inget farsta och hämta telefon idag. Faan!
 Behöver en lur som fungerar juuuu!)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Vill du att jag ska minnas dig?

E-post: (kommer inte att visas för andra)

Bloggadress eller annan hemsida:

Och så var det ju det där med vad du ville säga :)

Trackback
RSS 2.0