Onsdag 24/11 - 2010

Få läsare!! Hur kommer det sig?
Vad vill ni ha mer av? Vad skulle era polare
uppskatta att läsa om? Tänk efter, och släng
gärna in en kommentar om hur jag kan göra
bloggen mer intressant.

Anyway, tills tips inkommer, tänker jag
fortsätta på det här spåret, och dra min dag i korthet.
Vaknade med älsklingen hemma hos mamma,
fixade frukost på sängen och åkte hemmifrån halv 7
bara för att jag trodde att det skulle bli trafikkaos.
Men jag slapp kaoset, och var i skolan kl 7 när jag inte
skulle börja förrän 8 >_<
Hur som helst, det blev fisktema i köket iaf.
Först grava och rimma lax, och sen lägga in sill.
Ganska trevlig lektion faktiskt. Speciellt när bageriklassen
bjöd oss på hemmagjord glass ;)

Blev ingen svenska för min del. Vet inte vad det är
med mig, men orkar bara inte gå på idiotens lektioner.
Så gick ner till stationen, försökte febrilt få tag i Madde
men människan sov och svarade inte. En och en halv timme
senare var jag i stan och väntade istället,
och äntligen fick jag tag i henne.
Jo, men vi kunde väl ta IKEA lite senare på eftermiddagen?
Hon kunde ju åka hemmifrån någon gång vid 3-4?
Ja, visst kunde hon det. Halv 4 ringer jag. Då lägger hon på
och börjar över sms förklara att hon inte kan/vill.
Tjoho. Fryser röven av mig i...3-4 timmar, för att???
Skit samma. Drog upp i kultan* och kramade på älsklingen
innan jag drog hem. Så nu sitter jag hemma. Det känns fett
tomt, och jag borde egentligen städa...Men det får vänta till
efter middagen. Min mage skriker efter mat...

*=kulturhuset


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Vill du att jag ska minnas dig?

E-post: (kommer inte att visas för andra)

Bloggadress eller annan hemsida:

Och så var det ju det där med vad du ville säga :)

Trackback
RSS 2.0