2 mål från Cupseger.

Vi är Bajen från söööder.
Vi är GrönVita bröööder.
(Vi i nästa match glöööder.)




Nej, jag är inte vän av Helsingborg just nu.
Sno vår Cupseger mitt framför ögonen på oss,
inte okej!!

Men..2a måste fan ses som okej,
trots allt.

Hade precis skrivit att
"då är det väl bara till att vänta på ett
besviket samtal från älsklingen också"
Och vad händer inte när jag skrivit sista ordet?
Jo, han ringer. Besviken.
Så han kommer hit, så kryper vi ner
på sängen tillsammans och whinea lite.

Även om stämningen lär vara lite smålåg,
så måstejag erkänna att jag ser fram emot
att få ligga och hålla om honom <3

Älskar mitt hjärta <3


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Vill du att jag ska minnas dig?

E-post: (kommer inte att visas för andra)

Bloggadress eller annan hemsida:

Och så var det ju det där med vad du ville säga :)

Trackback
RSS 2.0