1 timme till avspark

En helt okej eftermiddag.
En mindre trevlig kväll.
En mysig natt.
En rörig morgon.
Ja, det är väl en kort sammanfattning av senaste dygnet.

Allt började i stan efter plugget,
då jag skulle träffa Martin. Kul att se honom,
är ändå..5 månader? sen vi sågs..
Sen efter det dalade det utåt ganska mycket.
Fel folk på fel platser..   :/

Natten blev mys. Men det är väl alltid mys att sova med
älsklingen vid sidan om en?

Morgonen blev rörig.
För den som missat det så spelar HAMMARBY mot Helsingborg
nu kl. 16.00, och Benny (älsklingen, för er som missat det också)
ska iväg och kolla på matchen, i den fullsatta söderstadion.
Men det blev mycket strul med vilka som skulle med, vilka tider man
skulle mötas upp, vart och så vidare.

Till sist gjorde vi sällskap till brommaplan, och skiljdes sen åt.
Han till en antagligen fantastisk kväll, och jag till gymmet.
Kändes skönt att vara där igen, har dröjt på tok för länge
sen jag var där sist!

Nej, nu ska jag försöka ta tag i lite saker,
och sen, kl 16.00 som sagt, bänkar jag mig framför TV4's
direktsändning av matchen.

Vi är Bajen från söööder
Vi är GrönVita bröööder!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Vill du att jag ska minnas dig?

E-post: (kommer inte att visas för andra)

Bloggadress eller annan hemsida:

Och så var det ju det där med vad du ville säga :)

Trackback
RSS 2.0